prywatne przedszkole Warszawa Wilanów

Z jaką wiedza dzieci rozpoczynają prywatne przedszkole? Warszawa Wilanów 

Często wcześniejsza wiedza uczniów jest niepełna lub istnieją fałszywe przekonania i krytyczne nieporozumienia. Nauczyciele nie muszą po prostu wiedzieć, że uczniowie wiedzą coś na dany temat. Muszą szczegółowo zbadać wcześniejszą wiedzę uczniów, aby można było zidentyfikować fałszywe przekonania i błędne przekonania.

Nauczyciele mogą pomóc uczniom uaktywnić wcześniej zdobytą wiedzę i wykorzystać ją do wykonania zadania

Można to zrobić na kilka sposobów:

  • Nauczyciele mogą być zmuszeni wrócić, aby omówić ważny materiał, który jest wymagany wcześniej, lub poprosić uczniów o samodzielne wykonanie pewnych prac przygotowawczych. Większa uwaga jest poświęcana dzieciom, jeśli jest to prywatne przedszkole (Warszawa-Wilanów).
  • Nauczyciele mogą zadawać pytania, które pomagają uczniom dostrzec związki między tym, co czytają, a tym, co już wiedzą.
  • Skuteczni nauczyciele mogą pomóc uczniom uchwycić relacje i nawiązać połączenia. Mogą to zrobić, dostarczając model lub rusztowanie, które uczniowie mogą wykorzystać jako wsparcie w swoich wysiłkach na rzecz poprawy wyników.

Dzieci opracowują strategie pomagające sobie w rozwiązywaniu problemów od najmłodszych lat. Na przykład, kiedy dzieciom w wieku przedszkolnym każe się iść do supermarketu, aby kupić listę produktów spożywczych, często powtarzają je po drodze, aby lepiej je zapamiętać. Te dzieci odkryły, że próba jest strategią poprawy ich pamięci bez mówienia im o tym. Idąc do szkoły, dzieci potrzebują pomocy nauczycieli w opracowaniu odpowiednich strategii rozwiązywania problemów matematycznych, rozumienia tekstów, robienia przedmiotów ścisłych, uczenia się od innych uczniów itp. 

Rola strategii

Badania pokazują, że kiedy nauczyciele podejmują systematyczne próby nauczania uczniów strategii uczenia się mogą przynieść znaczne korzyści. Strategie są ważne, ponieważ pomagają uczniom zrozumieć i rozwiązać problemy w sposób odpowiedni do danej sytuacji. Strategie mogą poprawić i przyspieszyć proces uczenia się. Strategie mogą różnić się dokładnością, trudnością wykonania, wymaganiami dotyczącymi przetwarzania oraz zakresem problemów, do których się odnoszą. Im szerszy zakres strategii, z których dzieci mogą korzystać, tym większe sukcesy w rozwiązywaniu problemów, czytaniu, rozumieniu tekstu i zapamiętywaniu.